Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Länkbit till AP RO

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jolly, 25 mars 2016.

1. Jolly
    Trådstartare

Jolly Stadsbo

Hej,

Min fästmö har en AP RO 67600ST som dessvärre sitter något för tight runt handleden.
    Är därför i behov efter en extra länkbit.
    Eftersom vi bor i Göteborg där man endast accepterar Breitling och Hublot ;), så har vi dessvärre ingen AD i stan som kan hjälpa oss.

Vet någon var man ska vända sig för detta ärende, ska man vända sig till Nymans eller gå via AP direkt?
    Tack på förhand för eran hjälp.

2. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag tycker Nymans! :)

3. tictac62

tictac62 Stadsbo

Från:
    Bästkusten
    Nymans, eller om ni är i Köpenhamn, så har för mig att Klarlund är AD

4. Jolly
    Trådstartare

Jolly Stadsbo

Tack för svar. Har man möjlighet att beställa sådana bitar och att de sedan skickar dem till en, eller måste man besöka butiken fysiskt?

5. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Ring och fråga dem på Nymans. Du kan säkert beställa:)

6. tictac62

tictac62 Stadsbo

Från:
    Bästkusten
    Tror du kan köpa, och dom skickar länkbiten som rek/värdepost, för jag lita inte på vanliga posten längre, beställer alltid rek på reservdelar numera, brevet av med för mycket sista 6 månaderna

7. Gnudi

Gnudi Bonde

Från:
    Göteborg
    Jag kontaktade Nymans för att köpa nya länkskruvar till min panna, skickade in bilder och så var det beställt.
    Väldigt hjälpsamma och snabb hantering.

tictac62 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield