• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länkproblem, SeikoSkx013.

hannes

Omega
Hej!

Skaffade en Seiko Skx013 för ett tag sedan, min första riktiga klocka och jag är väldigt nöjd med den!

Hittils har jag burit den på Orginal jubileelänken, men börjar tröttna och skulle vilja ha lite mer alternativ.
Har alltid gillat Oysterlänkar men har problem med att hitta en som passar till Skx013, på de sidor jag hittat är de slutsålda, har ni några tips?

Jag har aldrig bytit länk eller band på en klocka förrut och har förstått att man behöver en del verktyg, har funderat på att köpa några natoband från Singularstraps och ser att de har ett erbjudande med gratis verktyg om man beställer fler än 3 band, klarar jag mig med dessa?

Hoppas jag placerade tråden i rätt kategori.

/Hannes
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror jag har en 20mm Seiko Oyster som ligger och skräpar. Helt ny och inplastad. Dra ett PM om det kan vara något.
 
Topp