Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Läsvärda klocktidningar

Diskussion i 'Diskussion' startad av Guskleto, 16 februari 2016.

1. Guskleto
    Trådstartare

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    Vilka klocktidningar är värda att köpa? Är intresserad av såväl svenska som utländska. Kravet är att de inte ska vara som Plaza Watch utan innehålla något läsvärt. Totalt 60 sidor varav 53 sidor är enbart bilder och övriga 7 sidor är både bilder och text. Hade jag betalt för tidningen hade jag blivit förbannad. Tur att jag fick den så att jag slapp sitta och sura på kontoret för en skitsak :)

Richispice, keroro och Sjobedan gillar detta.
  2. Sjobedan

Sjobedan Präst

Från:
    Malmö.
    Och gärna utan en jäkla massa reklam...

3. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna
    Tänkte just säga i alla fall INTE Plaza Watch, men du hade redan konstaterat samma sak som mig :)

4. MJ24

MJ24 Friends of KS

Watchtime tycker jag är bra!
    Här får du både pappersupplagan och onlineversionen, som inkluderar nyhetsnail med artiklar, tester o s v.
    http://www.watchtime.com

Icaras och Guskleto gillar detta.
  5. nissehult

nissehult Friends of KS

Kan du inte skriva ut Klocksnack på skrivaren och häfta ihop? Då får du endast relevant och intressant text, samt en del schyssta bilder. Minimalt med reklam. Finns även att läsa på mobil/padda. ;)

nissenypon, jarrebarre99, Zingo och 5 andra gillar detta.
  6. Guskleto
    Trådstartare

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    Hade man bara kunnat radera Jönssons 20 000 inlägg och göra forumet läsbart efter det hade det varit en bra idé.

Icaras gillar detta.
  7. hannes1988

hannes1988 Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Calibre finns på välsorterade pressbyrås.
    Även en annan tysk som är utgiven på engelska som jag inte kommer på namnet på har dem båda på jobbet :banghead:

Guskleto gillar detta.
  8. MånsT

MånsT Biskop

WatchTime och (Salon) QP tycker jag är bra. Rekommenderar att avstå från Watch World, har provat två olika nummer och de är inge vidare. Hela tidningen var full av detaljfel, stavfel och vad som verkade vara fel text under fel bild osv. Må vara sånt som stör en OCD:are men ändå inget kul att läsa.

Guskleto gillar detta.
  9. jarrebarre99

jarrebarre99 Biskop

Från:
    GBG
    Word!:)

10. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    Watch Time prenumererar jag på sedan många år.

Vänligen
    Forumets undersköterska

Mårtenssons ur Brookfield