• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lådöppning så här på Lördagkvällen...

D

Deleted member 1265

Guest
Wow! Ytterligare en läcker pjäs.
Min vän, okrönte kung av ks! Grattis!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Grattis Omen! Den kommer att vara något av arbetarklocka om man jämför bland de andra
granna men något mer "blingiga" i Rollesamling!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Personligen har jag svårt för just den urtavlan men det går ju alltid att pilla dit en svart tavla om man skulle tröttna. ;)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Spännande! Vad man kanske inte direkt tänker på när det gäller Milgaussen, är att den med sina dubbla bottnar tål en hel del mer tryck än en standard DJ. Glaset är också lika tjockt som på en Submariner och kronan väl överdimensionerad att tåla tryck. Sammantaget en ganska bra dykarklocka alltså. Bortsett från att vridring saknas.

En av de mer tåliga Rolexarna med andra ord.

A
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Spännande! Vad man kanske inte direkt tänker på när det gäller Milgaussen, är att den med sina dubbla bottnar tål en hel del mer tryck än en standard DJ. Glaset är också lika tjockt som på en Submariner och kronan väl överdimensionerad att tåla tryck. Sammantaget en ganska bra dykarklocka alltså. Bortsett från att vridring saknas.

En av de mer tåliga Rolexarna med andra ord.

A
Visste jag faktiskt inte! tack för info acce1999 :)
 

DrDre

Patek
Grattis! Om du vill ha lite omväxling så går det ju alltid att byta band. Jag körde med ett orange cordura ett tag. Tyckte det funkade rätt bra.

 
Topp