• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lådöppning!

andheg

Rolex
2-Faktor
Fick lite tankar på att införskaffa mig den nya IWC ingenieur (40mm) vid årsskiftet och fick med Uffe på en lunch för att klämma på den på Jarl Sandin. Den riktigt fin måste jag säga. Det blev även ett besök på Bergströms och där testade jag en klocka där jag suktat efter den tidigare modellen men aldrig testat den uppdaterade varianten och jag blev helt såld. Hade egentligen ingen tanke på att köpa denna sedan 6480 anslöt men kunde inte hålla mig!

9yvuqa8y.jpg

a4y6amug.jpg

esy9ytus.jpg

urugu6u6.jpg

3y6agehu.jpg


Denna (214270) fick ju lite kritik för korta visare mm men för min del är denna perfekt….hade den funnits med blå tavla hade jag blivit OWG (detta är iofs en lögn men den är grym).

Tack för titten!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! :) Jag har tidigare avfärdat denna modellen helt men man kanske borde ge den en chans och klämma på en för det verkar vara många som uppskattar den. ;)
 

Skolläraren

Panerai
Grattis! Visarna är i perfekt längd för att inte täcka siffrorna på urtavlan. Hoppas du kommer att vara lika nöjd med din som jag är med min.
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis till den, clean look och alltid kul med lite tight oyster. jag kör 36án
som vardagsklocka.
/J
 
Gratulerar!

Den är oerhört fin och jag hade läääänge den som förstahandsval innan jag slog till på en DJII.

Men jag har fortfarande inte avfärdat den utan det är bara en tidsfråga. Mer allround klocka får man leta efter.

/gustav
 
Topp