• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lådöppning!!

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Efter flera veckors väntan är det här! Som jag har längtat! Gör som jag och ta något att dricka, sätt er bekvämt och spela nedanstående låt ganska högt! Ett stort tack till Scaramanga för hans godhjärtade insats att ta med klockan från Bomier i Bangkok till mig i Stockholm. Nu är jag precis hemkommen från att ha mött Scaramanga på Arlanda och vad har jag köpt? Följ med och se!

Denna känner väl alla igen?
011Utib.jpg

Även denna vackra svartlackade låda?

Black Baaaaay!



Det så obligatoriska handledsskottet!

Intrycket är riktigt jävla bra och jag är mer än nöjd! Otroligt fin klocka. Tack till alla inblandade!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jähävlit nice jobbat! Grym klocka och ett stort jävla GRATTIS från oss i Dalarna, och all heder åt Scaramanga som släpade hem klockan åt dig. Kom upp till Gsg:t när vi kör det i dalarna så jag får klämma på den kompis :cigar:;):D.

PS... skön remix på Empire of the sun låten, Calvin Harris är så grymlings...
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Gratulerar till en otrolig klocka! Bra låtval dessutom, epic combo.

Blir det Lights om 2 veckor för din del?

Förresten, du har läget under control med den dinkan. ;)

 
Topp