• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Lådrensning - Certina och dykare Sålda! G-Shocks kvar

DB15

Panerai
Pledge Member
Hej alla Ks:are! Tänkte rensa ut klocklådan lite då jag på senaste tiden köpt på mig lite för mycket nytt ;)
Först ut är en Certina DS-2:a med datum säljs som renoveringsobjekt då den halkar efter i tiden väldigt mycket tyvärr, mao klockan/urverket tickar på (inte helt säker men tror det sitter ett Certina caliber 25-661) bra men den behöver ses efter.
Förutom det är klockan i fint skick för att vara en klocka från ca 1968 och den har även orginal kronan kvar.
Den har inga synliga repor på plexiglaset vad jag kan se. Boet är i okej skick hairlines finns samt några mindre dingor på Klockans sidor, finns även ett litet märkte från visarna på tavlan men det är inget man tänker på eller märker av. Tycker helt ärligt att den ger klockan mer charm bara :)
Pris 400kr skickat - head only - SÅLD
image.jpg


2a ut är en Vintage Dykare som är ca 37mm av märket Olma.
Klockan har många brukspår och även tyvärr en spricka i plexit (svår fotat tyvärr)
Dock är den väldigt charmig och urverket tickar på väldigt bra och håller tiden.
Pris 500kr skickat - Head only - SÅLD
20160703_003815.jpg


3a ut är 2st G-Shocks i fullsett - Svarta SÅLD
Tanken är att jag vill bara sälja 1 utav dom och behålla den andra men för mig spelar det ingen som helst roll vilken som får gå och vilken som får stanna. Därför lägger jag upp båda till försäljning. Båda klockorna har delat på tjänsten som jobbklocka i den tuffa miljön på förskolan. Med andra ord så finns det bruksspår på dom men inget överdrivet som hack i boet lr glaset osv. Båda klockorna går tickar på precis som en kvartsare ska, med andra ord perfekt :D
Pris 400kr styck skickat.
20160703_004047.jpg


Våga rosa!
20160703_003945.jpg

24h retur på alla klockor skickat. Annars finns jag Norr om Stockholm för f2f
Tackar KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp