• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lön idag för jefla skönt

Chuck

Patek
2-Faktor
Vilken hade du valt?
17d48acf5d587437471fa0d20ecffb04.jpg


Cheers Chuck


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Randel

Cartier
Den helsvarta till höger om jag haft en skarpladdad Glock 21 mot tinningen...annars en Daniel Wellington, det är ju det nya nu :pompus::cigar:
 

cab

Audemars
2-Faktor
Rätt coola. Skulle kunna tänka mig den svarta längst till höger. Tyvärr skulle den nog inte få så mycket handleds tid. Har en gammal g-shock sen jag var liten i någon låda kanske dags att börja leta :)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Kör en sån blå G-shock på gymmet samt har den vita ovan, men den ligger mest och samlar damm

Lite roliga är de, skulle jag köpa en till så ligger black-black bäst till
 

jbbs

Omega
Hur är det med G-shock klockor, de verkar mest se bra ut på bild men i verkligheten ligger de och samlar damm i byrålådan?


Dom är väl mer populära bland folk i tjänst än på ett entusiastforum. Tycker personligen att dom är lite för stora och tuffa för att passa i civila kläder.
 
Topp