• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Löpning. Nu riktigt OT

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Har väl sagt det förr, men, jäkla va kär jag är i mina dynaflyte, ett tips om ngn letar nya skor helt enkelt

image.jpg
Jag kör Asics Kayano, kan det vara värt att komplettera kanske??
/j
 

WBergdahl

Panerai
Riktig nybörjare som precis tagit upp löpning nyligen för att ha något att göra innan säsongen för landsvägscykling är igång igen!

Har ni några tips på hur jag optimerar min träning? :)
 

Oew

Rolex
Riktig nybörjare som precis tagit upp löpning nyligen för att ha något att göra innan säsongen för landsvägscykling är igång igen!

Har ni några tips på hur jag optimerar min träning? :)
Kul! Skulle rekommendera att börja lugnt, vänta en månad innan du gör några hårda pass så du inte drar på dig några skador. Kör lätt löpning typ 3-4ggr per vecka så kan du senare lägga in tempo/intervaller/långpass.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Har du använt dom på grus och stigar med stenigt underlag ? Ser lite slitet ut även under hålfoten. Kommer inte i håg vilken modell jag hade men det var asfaltskor som blev förstörda av stenar. Men som sagt ovan bara reklamera!
Ja, jag har traskat runt i berg senaste veckan så förmodligen är det därför, men nog ska ett ett skor för 1700 hålla för det. Får reklamera och se vad de säger.
 
Topp