• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Löpning. Nu riktigt OT

Rico

Cartier
2-Faktor
Det finns en tråd för paketöppningar och en tråd för löpning. Inga konstigheter?
Jo på ett klockforum tycker jag det.
Det är trist när ett klockforum är så omgärdat av regler att en on topic tråd stängs snabbt, medan en off topic får svälla fritt. Känns absurt bara. Men nu ska jag inte kapa tråden :)
Heja löpning!
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
God morgon kära KS´asre. Just nu har jag ätit en tallrik gröt och ska börja packa min löparväska för att ge mig av mot STOCKHOLM/LIDINGÖ för mitt första LL lopp spännande:nailbiting: Några mer som ska springa här ifrån eller tar löpartåget ifrån Göteborg?

Wish me luck
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
ImageUploadedByTapatalk1411791304.138347.jpg
ImageUploadedByTapatalk1411791328.653506.jpg

Sitter på tåget nu och min Garmin 310xt är full laddad och är redo för lite action
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Jag satsar under 2:30 så man får man en bättre start nästa år och då blir det silver medalj tid:) Ok körde du Sthlm halvmara och kretsloppet?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Fick lämna WO pga inte halsen och förkyld......så fixxigt då jag tränat på bra sedan i våras.....FUBAR....
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
ImageUploadedByTapatalk1411831533.025858.jpg

Kom i mål iaf:) 2 min långsammare än vad tänkt men men. Nu åker garmin ner i väskan. Jag och seikon ska ta en öl ihop och fira målgången. Syns nästa år igen Lidingö

Bra tid! Grattis.

Själv körde jag 15 km på 1:37.
Toknöjd! Har aldrig sprungit förut. Nån'sin...

(Asså jag har ju tränat lite inför loppet undrr sommarn, förstås...)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Någon som kör tunnelloppet idag?
Sprang idag. Vilket jippo. Trodde det skulle bli trångt, men det funkade ok så länge man höll till vänster. Korkade till vid svängarna och där det smalnade av, samt när man kom ikapp bulken av grupperna som startat före. Så fick man ju zick-zacka lite mellan instagrammande "motionärer" då och då. Hade den här kompisen med:

image.jpg


A
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sprang idag. Vilket jippo. Trodde det skulle bli trångt, men det funkade ok så länge man höll till vänster. Korkade till vid svängarna och där det smalnade av, samt när man kom ikapp bulken av grupperna som startat före. Så fick man ju zick-zacka lite mellan instagrammande "motionärer" då och då. Hade den här kompisen med:

image.jpg


A
Håller med riktigt häftigt och kul! Riktigt fräsigt med expyn oxå! Vad tyckte ni om loppet? Hade svårt att få in ett bra rytm med alla långa sega backar och utförs men är supernöjd med min tid!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Håller med riktigt häftigt och kul! Riktigt fräsigt med expyn oxå! Vad tyckte ni om loppet? Hade svårt att få in ett bra rytm med alla långa sega backar och utförs men är supernöjd med min tid!
Jag fick en väldigt dålig tid, jag var beredd på backar men detta var det jävligaste jag vart med om!

Och vem som kom på att dela ut kall glögg borde kölhalas :rage:
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Jag fick en väldigt dålig tid, jag var beredd på backar men detta var det jävligaste jag vart med om!

Och vem som kom på att dela ut kall glögg borde kölhalas :rage:
Backar? Slakmotor, snarare. Visst motlut och utdraget, men inte backar... ;) Dags att lägga in backträning, kanske, eller öka lutningen på löpbandet. :D

Men nog kändes det för mig också. ;)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Hej alla galningar som löptränar i det här väglaget! Jag är också springsugen men behöver vettiga skor. Gillar asics, brukar köra ds-trainers när det är barmark.

Fujisetsu GTX, kan det vara nåt? Eller finns det nåt utan dubb som ändå duger?
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Hej alla galningar som löptränar i det här väglaget! Jag är också springsugen men behöver vettiga skor. Gillar asics, brukar köra ds-trainers när det är barmark.

Fujisetsu GTX, kan det vara nåt? Eller finns det nåt utan dubb som ändå duger?

Gillar du Asics kan du kolla in Haglöfs Gram. Trailsko som finns med dubb. Det är Asics som gör 'sulan' och bottendelen på skon.

Jag köpte ett par odubbade för att springa med nu på vintern. Funkar fint så länge det inte är blankis iom att de har riktigt 'traktormönster'.
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Gillar du Asics kan du kolla in Haglöfs Gram. Trailsko som finns med dubb. Det är Asics som gör 'sulan' och bottendelen på skon.

Jag köpte ett par odubbade för att springa med nu på vintern. Funkar fint så länge det inte är blankis iom att de har riktigt 'traktormönster'.
undrar om det är sånna jag har. Köpte ett par klarblåa Haglöfs med asics-sula med dubb. Har bara provsprungit dem men riktigt bra grepp på isiga vägar.
 
Topp