Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

L.Smallbone

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av l.smallbone, 14 april 2014.

1. l.smallbone
    Trådstartare

l.smallbone Stadsbo

Without further ado..

2. Weasel

Weasel Friends of KS

Från:
    Orten
    Genomfört en mycket smidig och trevlig försäljning av klocka till Mr. L.Smallbone!
    Rekommenderas kraftigt, pengarna bara flög in på kontot.
    Good guy!

3. Calfen

Calfen Borgare

Från:
    Högalid
    Köpte en superfin Tag Heuer, förde över pengarna på måndag och på tisdagen hämtade jag ut den på posten väl paketerad! Good Guy!

4. tim ur länk

tim ur länk Friends of KS

Sålt, allt gott!

5. d@ke

d@ke Friends of KS

Från:
    och till
    Sålt en Seiko till L.Smallbone. Snabb och enkel affär, och synnerligen trevlig att konversera med.
    Goodguy alla dagar i veckan!

6. CptSlow

CptSlow Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Köpte en Tudor 79090 av l.smallbone och är mycket nöjd med kommunikation, paketinslagning och svar på mina (många) frågor. Bra kille helt enkelt!

7. Vincent

Vincent Friends of KS

Från:
    Västkusten
    Fick mig att sälja min keeper det om något visar att han är bra att ha och göra med! Klockan kom till ett bra hem. Affären och all kontakt gick supersmidigt.
    100% goodguy