• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lade beslag på svärfars dinka idag..

Rber

Audemars
2-Faktor
..men tyvärr vill han ha tillbaka den efter ett batteriebyte och en ny strap à la grovt läder. Någon som har ett bra tips för vettiga pengar? 24 mm mellan luggarna.
7esy4uja.jpg


Jag visste att jag sett honom ha denna Aqualand för flera år sedan, när han helt plötsligt drog fram den idag ur gömmorna. Riktigt grym!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Tack för förslagen. AW-skrapsen är fina. Bland de första av hans bilder var just en Aqualand också, kul! Ska kika runt lite och se vad man hittar på.

Skulle öppna klockan idag men hittar inte min öppnare. Så jäkla typiskt att när jag väl får någon användbar nytta av den så springer den bort. Skiftnyckel blir väl lite väl drastiskt. :mrgreen:
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Dubbelpostar denna bilden då jag äntligen tog tag i detta.



Tack @yonsson för tipset, riktigt fina band för pengarna. Blev ett brunt i 22mm också!
 

Bilagor

  • IMG_1017.JPG
    IMG_1017.JPG
    368.3 KB · Visningar: 395
  • IMG_1015.JPG
    IMG_1015.JPG
    258.5 KB · Visningar: 397
Topp