• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

laketwig

Nexus

Panerai
Laketwig är en ren dröm att göra affärer med. Han är både otroligt sympatisk som säljare och fick iväg min klocka snabbare än en oljad iller.
Riktig Goodguy!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har köpt av laketwig. Mycket trevlig och smidig kontakt. Varan jag köpte var hos mig dagen efter, det kallar jag för snabb leverans!

En riktig Goodguy som jag gärna gör fler affärer med! :)
 

droscar

Omega
Köpt min skx007 av laketwig, väldigt trevlig att göra affärer med, mycket snabb leverans av mycket fin klocka perfekt paketerad. Klassisk goodguy!
 

DAML

Breitling
Köpte precis ett ur av Laketwig och instämmer med tidigare kommentarer. Tydlig kommunikation, snabb leverans och ett riktigt trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera att göra affärer med Laketwig!

/David
 

corbendallasx

Friends of KS
Har köpt en klocka av denna mycket sympatiska människa.

Läste i den här tråden och fick förtroende nog att ösa över köpesumman till hans bank och sen ivrigt invänta paketet som kom precis på utsatt tid och väl förpackat. Väldigt kul att paketet skickades så snabbt, bara timmar efter kosingen landade på banken.
Väntetiden spenderades med en massa skojiga PM fram och tillbaks. Humor har han också.

Har han nåt att sälja så köp (om inte jag hunnit före) :)
 
Köpte en mycket välbehållen Sinn 104. Blev bjuden hem till herrn för att plocka upp klockan om jag inte orkade vänta på att ses/att klockan skulle skickas. Givetvis tog jag inbjudan. Mycket skönt snack om klockor och allt därikring. Även fika ingick! Riktig goodguy som är mycket mån om att du som köpare är 100 % nöjd med varan. Rekommenderas starkt. :)
 

Syven

Panerai
2-Faktor
Köpt en airman av laketwig.
En MYCKET trevlig affär där jag hämtade klockan på plats hemma hos herrn.
Fick inte bara en klocka i excellent och helt korrekt beskrivet skick utan även fika och lunch!!
Även trevligt snack och länk justering av min nya klocka ingick:woot:

Solklart 100% goodguy!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Sålt en klocka till Laketwig i 10k klassen. Supersmidig affär rakt igenom och mycket trevlig kommunikation genom hela affären! Definitivt goodguy!
 

frasse

Cartier
Köpte klocka av Laketwig supersnabb leverans bra packat och klockan i utlovat skick. fick även bra med bilder innan.
kan bara rekommendera denna herre.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Just sålt en tavla till 216570 till Laketwig. Mycket behaglig herre att göra affärer med; trevligt snack och snabb betalning! Given goodguy!
 
sålde 2st iwc till laketwig och hans jobbarvän.
grymt trevlig att ha och göra med! Inga konstigheter alls!
 
Senast redigerad av en moderator:

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Inget vanligt omdöme:

Jag behövde hjälp med en affär långt bort från min stad och laketwig ställde godhjärtat upp. Säljaren möttes upp, klockan kontrollerades och jag fick ett OK att föra över pengarna. Laketwig ordnade sedan försändelsen själv.
En riktigt goodguy och KS-andan definierad!:)
 

Skanvik

Cartier
Sålde precis en Omega till Mr. Laketwig.
Vi möttes upp för en trevlig stund med kaffe, klocksnack och slutligen affär. Fick dessutom möjligheten att klämma lite på några mycket fina ur som Laketwig hade vänligheten att ha med sig.

Tack för en trevlig och smidig affär. Hoppas nya klockan blir till belåtenhet!

En riktig goodguy! :):omega:
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Gjort affär med den utomordenligt trevlige @laketwig, ett lyckat köp av en Spitfire. Mycket nöjd med både affären om f2f mötet vi hade. Helt klart en GG i min bok, går att lita på 100% :)
 

phisun

Breitling
Klockren att köra affärer med, köpte en SS Wolrdtimer och kunde inte vara nöjdare med hur affären sköttes! Proffsigt rakt igenom!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Har köpt klocka av @laketwig och har bara positivt att säga. Mycket trevlig kommunikation, bra packat, snabb leverans - bäst av allt; Han skickade klockan och lät mig bedöma skick innan jag skickade pengarna. Gör väldigt gärna affärer igen!

150% goodguy!
 
Topp