• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

laketwig

Andersml

Audemars
2-Faktor
Sålt dyrare klocka till @laketwig, mycket trevliga PM och allt var 100% som det ska.

Då köparen och jag bor i olika städer så hjälpte @Lage till med att hämta och betala klockan och han är oxå en 100% goodguy.

Tack för en trevlig affär och jag hoppas vi kan ses vid nästa affär @laketwig :)
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Bytte Rolex med @laketwig F2F. Kan med enkelhet säga att det varit min trevligaste affär hittills, både på och utanför forumet. Tog även med sig några andra klockor för mig att klämma. Uppskattades väldigt mycket. Solklar goodguy och gör givetvis gärna affärer igen!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka igen till herr Laketwig.
Som vanligt snabb betalning och bra kommunikation hela vägen. Good guy helt klart :)
 

Hirtius

Cartier
2-Faktor
Jag köpte en SBCD053 av @laketwig . Har var under hela processen väldigt trevlig och hjälpsam samt mån om att jag skulle vara nöjd med affären. Snabb leverans efter betalning och paketet var föredömligt inslaget. Han hade även den goda försynen att se till att ha samma handledsstorlek som jag så att jag slapp justera länken ;). Gällande skicket på varan tror jag inte att det hade varit mycket bättre om jag hade köpt den helt ny (go Diashield).
 

jborg

Omega
Jag sålde en klocka till @laketwig. Mycket bra och enkel att ha med att göra, rak kommunikation, snabb & korrekt betalning och bra rekommendationer om frakt och förpackning. A+++ would sell again ;)
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av @laketwig
Affären var en fröjd från början till slut! Allt gick supersmidigt och klockan var över förväntan.
DOCK så hade jag inte riktigt räknat med vilken härlig och genuin herre säljaren var och efter många och långa samtal så är jag så glad och tacksam att klocksnack gjorde det möjligt för våra vägar att korsas! Vi kommer definitivt hålla kontakten och detta är en av dom trevligaste bekantskaperna som jag stött på!
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka på distans från @laketwig allt gick hur bra som helst, bra kommunikation hela vägen! Fantastiskt fint inpackat och snabb leverans. 100% Good Guy
 
Topp