• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Lamberti Orologiai Chronodromo - Mekanisk Panda Kronograf -Prisbump

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Hej!
Säljer nu lite klockor. Säljer dem då jag snart ska flytta och tyvärr aldrig använder dem då jag endast använder min dykare och Seiko Sarb017 på grund av dess vattenresistans.

Specialgjord Lamberti Orologiai Chronodromo.

Mekanisk Panda kronograf gjord i Italien. Det finns endast 1 av detta exemplar. Har haft kontakt med urmakaren från Lamberti och special beställde denna. Den vanliga versionen de säljer har orange visare, och orangea siffror/markeringar. Tyckte inte detta var snyggt då jag ville ha en riktig Panda kronograf.
Har endast använt den ett fåtal gånger så den är i nyskick.

Specs:
41 mm (44 with crown) x 50 mm x 13 mm
Mineralglas med AR coating
ST19(testad i 7 dagar och reglerad i 3 positioner)




Något jag tyckte var intressant var att de testar urverket(ST19) i 7 dagar enligt dem själva. "In our laboratory, these movements are then adjusted in 3 positions and tested for 7 days."

En riktigt trevlig kronograf som fungerar felfritt.
Originalbox och alla papper ingår. Även bandet på bilden. Självklart följer originalbandet(rally strap) med också.
Ca 1.5år garanti kvar.
K3QkGDC.jpg
5rTFQpk.jpg
dAm1JfW.jpg
Hn86ihe.jpg
PeRjWGK.jpg
0ibRppx.jpg
keQ7swV.jpg

Pris: (3600)3400kr, inklusive frakt
Kan tänka mig byten också.
Up/ner +- pengar.
Bytesvärde: Ca 3800kr.

Om ni undrar något eller vill ha fler bilder är det bara att höra av sig.
//William

Tack KS för annonsplats.
 
Senast ändrad:
Topp