Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Landet VS Stockholm...

Diskussion i 'Diskussion' startad av hejo, 11 september 2012.

1. hejo
    Trådstartare

hejo Borgare

Då har man blivit tvångskommenderad till rikets Huvudstad 12-13/9

Då man flyttade där ifrån i affekt för 12 år sedan så måste man ju göra något för att härda ut.
    Så varför inte träffa några klocktokiga gelikar över en bit mat, öl eller whatever....

Jag kommer i alla fall sitta på någon "lokal" och inmundiga en måltid och minst en bira, så
    den som vill göra mig sällskap och mildra min ångestfyllda vistelse i "stora staden" är välkommen.

Skicka ett PM (ser inte mailadressen i den eminenta forumplattformen) eller maila mig på
    henrik (at) urvalet punkt com om ni vill mildra min ångest

Ha en trivsam kväll alla och så hoppas vi att klockSverige inte delas i två läger

Hälsningar
    Henrik

2. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Jag är på om min hustru inte föder!

3. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Bra initiativ! Är den 13:e en gångbar dag? Då är jag på!

4. hejo
    Trådstartare

hejo Borgare

Den 13:e är jag tillbaka på säker mark tyvärr.....

/Henrik

Mårtenssons ur Brookfield