Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Landsort kändes bara sådär

Diskussion i 'Diskussion' startad av JoberMan, 2 juli 2014.

1. JoberMan
    Trådstartare

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Jag har gått och sneglat på Landsorten sedan jag gjorde mig av med min MM300. Känns som att en klocklåda bör innehålla minst en FÖR stor dykare (>40mm).
    I dag var jag och klämde på dels den med röd sekundvisare och gummi, dels GMT-versionen på länk.
    image.jpg
    En redig rabatt till trots, jag blev klart besviken. Kändes inte alls som en klocka i det prissegmentet bör göra tycker jag.

2. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Med Mustaffa ;)?

JoberMan och k0ltrasten gillar detta.
  3. JoberMan
    Trådstartare

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Stämmer bra.

Spencer gillar detta.
  4. Maro

Maro Friends of KS

Från:
    Varberg
    Synd kan tyckas, den är ju på bild väldigt lockande!

5. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Trist att höra..
    Även jag har pillat på Landsorten och andra S&S och känner inte riktigt den där kvalitékänslan.

6. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Kan bara hålla med. Har varit nära att köpa flera gånger. Känns ju som jag borde ha en eftersom jag inte bor långt därifrån.
    Tyckte framförallt vridningen var rasslig:-/
    Synd för den är cool som fan! Gillar den vittavlade samt den grå med en orange visare(såklart)...

7. don segundo

don segundo Biskop

Jag har lite av en beef med visarna på Landsort. Gillar tanken på att man försöker hitta ett eget formspråk, men den når inte hela vägen för mig tyvärr. Hoppas iofs för S&S skull att jag är ensam om detta...

8. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Hälsa!

JoberMan gillar detta.
  9. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Varför inte Pelagos? Tro den skulle klä dig.

(Om du nu kan leva med Titan istället för stål... ) :)

JoberMan och TouchingEvil gillar detta.
  10. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland
    jag har klämt på den, tycker den är schysst som tusan, är dock inte helt överens med mig själv om den är värd de pengarna, den räcker inte hela vägen fram.

synd då jag innerligt önskar stödja svensk design, dock inte till överpris som jag tycker detta är.

11. TouchingEvil

TouchingEvil Stadsbo

Pelagos fast i stål måste ju komma, då är det ett givet köp

80talisten gillar detta.
  12. erolorhun

erolorhun Borgare

Från:
    Stockholm
    Tycker det var rätt talande att bezelringen inte lineade upp dikt an mot klockan 12 på en enda av S&S:arna jag kikade på under KS event där. Plus att det var lite slack i dem allihopa. Det är helt oacceptabelt för den liga där S&S vill spela

Mårtenssons ur Brookfield