Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

LBC - ett företag på frammars

Diskussion i 'Diskussion' startad av Marcus S, 25 november 2014.

1. Marcus S
    Trådstartare

Marcus S Torpare

Från:
    Göteborg
    Goddag alla klockfantaster!

Tänkte använda detta ljuvliga forum för att pitcha mitt nystartade företag som är verksamt inom den vida och spännande armbandsindustrin :cool: Anledningen till att jag skriver här är för att vi hade behövt kunder med lite "coolare" klockor än de vi har i dagsläget och undrar därför om någon på denna sajt skulle vara intresserad av ett armband eller två? Vi är redo att erbjuda er alla här på KS 50% prisavdrag på era köp i utbyte mot mysiga "wrist-game" bilder. Vid intresse så e-maila oss istället för att köpa direkt från hemsidan så anordnar vi prisavdraget.

Är ni inte intresserade är detta helt okej men ni får ändå gärna kika/komma med förslag på förbättringar på vår sajt eller instagram :)

Hemsida: www.littlebirdconcept.com
    Instagram: littlebirdconcept

(antar att denna post bättre hade passat i segmentet 'lifestyle' men kunde inte posta där av någon anledning)

MVH

MarcusS

2. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    LBC är väl ett registrerat logistikbolag...

Randel gillar detta.
  3. Rivalen

Rivalen Friends of KS

Förr stod det i alla fall för Lastbilscentralen, det var därför jag läste tråden. Hur som lycka till med affärerna.

kaell gillar detta.
  4. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Om du vill ha gratis reklam (i form av bilder ni ska använda i marknadsföringssyfte som jag förstår det) vore det inte mer logiskt skänka några band till någon med bra fotokunskaper och "coola" klockor.

Gavve, yonsson och Gummo gillar detta.
  5. Knight

Knight Borgare

Från:
    Stockholm
    Snygga produkter, men man ska också vara medveten om att kvartsstenar som exempel är hårdare än stål, vilket innebär repor galore. Vissa kanske klarar detta, men inte jag.

yonsson gillar detta.
  6. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    Jag har lirat i LBC i min ungdom, Långedrags Baseball Club. Fan va grymma vi var :)

Lycka till med banden men som tidigare sagt så skänk några band i utbyte mot bilder.

Dra ett pm om du är intresserad så skall jag fota lite åt dig;)
    Vad menar du med coolare klockor förresten?

Rivalen gillar detta.
  7. Chami

Chami Friends of KS

såg snyggt u!
    vad för sorts "snöre" sitter de på?
    jag har en liten dotter som mer än gärna skulle dra allt vad hon kan i ett armband, jobbigt med kulor om de går sönder och rullar iväg
    då får jag leta i timmar =)

8. Marcus S
    Trådstartare

Marcus S Torpare

Från:
    Göteborg
    LBC är enbart en förkortning av namnet. Vi är registrerade som Little Bird Concept HB (Handelsbolag) :)

Jo definitivt. Alla förslag är välkomna! Finns det någon som skulle kunna tänka sig att samarbeta med oss i form av snygga bilder i utbyte mot armband så är vi intresserade :)

Detta skall undersökas närmare, givetvis vill vi inte att våra produkter skall skada klockan.

Jasså, bor faktiskt i Saltholmen, Långedrag!

Gör vi hemskt gärna, om du eller någon annan som läser detta är intresserad av ett sådant samarbete så skicka ett PM!
    Om du är mycket på Instagram och följer wrist-game trenden som bara verkar stiga så är alla framgångrika och populära bilder kopplade till "coola" klockor, alltså lite ovanligare och dyrare ur ;)

Tack alla för de schysta kommentarerna och feedbacken!

Jockinho gillar detta.
  9. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Kan tillägga på min kommentar ovan, som inte var meningen som bitter, att iden är rolig (om än med stor konkursens) och banden såg spontant fina ut på min lilla iphoneskärm. Endast testat sidan i mobiltelefon men gillade ändå designen. Alltid roligt när någon vågar satsa, så lycka till :)

10. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
  11. k0ltrasten

k0ltrasten Soy un culebra!

I am a little bird.

WilhelmV, Bauuer, vaniljglass och 2 andra gillar detta.
  12. Klockers

Klockers Stadsbo

"frammars" hehe

13. Marcus S
    Trådstartare

Marcus S Torpare

Från:
    Göteborg
    O
    Ojdå, är man ivrig så hänger grammatiken inte alltid med!

Klockers gillar detta.
  14. Kairo

Kairo Friends of KS

Tror ingen vill betala för att göra reklam för er... sorry. :woot:

15. Empa

Empa Friends of KS

Jag trodde först att detta hade något med klockor att göra.
    Rätt snygg sida dock.

Marcus S gillar detta.
  16. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Det var ju lite kul. Ska hålla utkik efter armbanden i Konsumkön. ;)

Personligen är jag ingen armbandskille och hatar repor, men lycka till!
    Hade jag varit er så hade jag sökt på #klocksnack , kollat vilka som bär armband och tar bra bilder, samt skickat några band mot att de fotar och taggar Er. Smart marknadsföring om det skulle visa sig att de gillar armbanden.

Marcus S och Jockinho gillar detta.
  17. Oskar

Oskar Bonde

Från:
    Stockholm
    Trevligt med rabatter till KS:are, men ge oss istället bara 50% rabatt och skriv att ni uppskattar lite bilder så klart.

Mårtenssons ur Brookfield