• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Leben

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har goda referenser i tidigare tråd. Den som vill kan fylla på här.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
leben, leben, världens bästa leben. Nä men ärligt talat så är leben en goodguy! Sålt till honom utan några som helst problem och han är lätt att kommunicera med.
 

V

Cartier
Köpt klocka runt 20' vilket var en angenäm upplevelse.

Trots att jag inte riktigt var i köpläge vid första kontakten fick jag ett mycket bra bemötande och fick möjlighet att ses och prova klockan. Detta uppskattas mycket av en något oerfaren köpare.

Bemötande - topp

Information om objektet - 100% överensstämmande

Kontakt - snabba och informativa svar på en rad omständliga frågor från min sida

Summa sumarum: Jag skulle utan att tveka göra affär med leben igen, och jag rekommenderar honom till andra på forumet som en seriös och pålitlig säljare.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag skulle utan tvekan lägga min förstföddas liv i lebens händer. Han är en hedersman.

Björn
 

danne_w

Breitling
Annonserade efter en begagnad klocka, ingen ville sälja en åt mig så tillslut tycker nog leben synd om mig :) Han erbjuder sig att hjälpa mig med ett bra pris på en ny, en vecka senare så sitter klockan på armen och då bor jag dessutom i norra ödemarkerna så postgången är inräknad, mycket engagerad i att allt ska fungera. Skulle inte tveka att göra affärer med honom igen.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Har precis avslutat en affär @leben och har bara en massa plus att ge.
Svarade tålmodigt på alla frågor, helt enkelt en goodguy i min bok!
En extra eloge för den fina paketeringen, som var gjord med omsorg och kärlek:)
 
Topp