• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad LeCoultre Valjoux 72, Vintage Chronograph

Micke L

Cartier
2-Faktor
Hej
Säljer denna fantastiskt fina LeCoultre med det legendariska Valjoux 72 verket, som bl.a satt i de gamla "Paul Newman" Rolex Daytona.
Köpt av trevlig och vänlig KS medlem och jag hoppas det är ok att jag länkar till originalannonsen.

https://klocksnack.se/threads/le-coultre-valjoux-72-panda-nytt-pris-25k.70759/#post-1802756

Min urmakare öppnade och kikade på verket häromveckan och allt såg rent o snyggt ut. Klockan drar upp mjukt och den går fint och kronografvisarna återställer perfekt
Fin storlek på 36 mm exkl krona och 18 mm bandbredd
Ålderstecken på tavla och visare men inga skador
Köpte precis ett svart äkta krokodilband som passar perfekt på klockan, medföljer gör även ett brunt supermjukt Shell Cordovanläder samt ett grönt tygband

Pris: 22k för denna skönhet borde vara världens kap. Jag tar gärna någon trevlig klocka i byte. Pengar +/- är inga problem. Kom gärna med förslag.

Pm el mejl: lundberg145(at)hotmail.com

IMG_1165.JPG

IMG_1166.JPG

IMG_1167.JPG

IMG_1169.JPG

IMG_1170.JPG

IMG_1173.JPG

IMG_1174.JPG

IMG_1164.JPG


Eventuell retur diskuteras innan slutförd affär

Mvh
Micke L
 
Senast ändrad:
Topp