• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Legendariska trådar

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
En något osäker klockköpare vandrar genom vintagedjungeln i jakt på den perfekta årsklockan när det plötsligt postas sjukhusselfies mitt i den alltid så givande bevelsdiskussioen :) Helt oslagbart!

https://klocksnack.se/threads/rolex-årsklocka-törs-jag-slå-till.45725/
Var väl iofs även någon tomte som jagade likes genom att posta en krockad Seiko, (som han förövrigt förmodligen skulle kalla livsstilsmarkör), i en tråd med frågor gällande Omega och Tissot ;)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Var väl iofs även någon tomte som jagade likes genom att posta en krockad Seiko, (som han förövrigt förmodligen skulle kalla livsstilsmarkör), i en tråd med frågor gällande Omega och Tissot ;)
Förstår inte jämförelsen. Inte alls samma verkshöjd och heller ej samma chockeffekt när det bara är en felpostad klockbild som dyker upp i en klocktråd... Hade dessutom fått sjukt mkt mer likes om jag postade i Seikotråden :)
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Jag tyckte den tråden med han som tog skärmdump med fler flikar igång som indikerade på vuxeninnehåll... Något om en fiskeklocka... Hittar den inte nu. @yonsson kommer du ihåg.

Kanske inte legendarisk men kul va det
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tyckte den tråden med han som tog skärmdump med fler flikar igång som indikerade på vuxeninnehåll... Något om en fiskeklocka... Hittar den inte nu. @yonsson kommer du ihåg.

Kanske inte legendarisk men kul va det
image.png

https://klocksnack.se/threads/klocka-för-fisketurer.52689/#post-1333743
:D
 
Topp