• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Legenden har landat! (ej Longines innehåll) Bandfråga!

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Denna sköning damp ner igår, tack Aurum! Nu behövs det bara införskaffas ett passande band, då jag fick den "head-only". Vad tror ni skulle passa denna gamling?

Tänker själv att något ljusare läder utan kontrastsömmar, lite såsom på bilden, skulle ge den härliga urtavlan all uppmärksamhet. Är jag helt fel ute?

Alla åsikter och tips mottages tacksamt! Det kanske t.o.m. finns någon som har lust att göra ett passande till mig? Kan själv eventuellt hjälpa till med att jaga fram något skinn om det skulle behövas. Har i alla fall lagt ut en WTB för den som har något passande att sälja: viewtopic.php?f=4&p=17208#p17208

SNC15682.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tack för input boys! Har fått ett erbjudande av easy_rider, men skulle vilja ha ett ljusare band. Är det någon som kan kommentera kvaliten på hans band, så vore jag tacksam. Har även precis mejlat AWstraps för att kolla om han kan fixa ihop något...
 

Mykeys

Cartier
Grattis till denna fining! Riktigt charmig! Tror du tänker helt rätt med ett något slitet men enkelt läderband. Snabba på, för jag är sugen på att se en wrist shot!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Mykeys skrev:
Grattis till denna fining! Riktigt charmig! Tror du tänker helt rätt med ett något slitet men enkelt läderband. Snabba på, för jag är sugen på att se en wrist shot!
Tack för det! Jag längtar oxå efter wristshot, och hade därför hoppats på att någon hade ett passande band att sälja, istället för åt jag ska behöva beställa från utlandet eller vänta på att det blir färdigtillverkat. Den som lever får se...

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 
Topp