Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Leijona i sann 70tals färg

Diskussion i 'Vintage' startad av Ragge, 15 juli 2014.

1. Ragge
    Trådstartare

Ragge Stadsbo

Hej.
    Jag brukar smyga runt här ibland och beundra era klockor och kunskaper. Jag är svag för 60-70 tals klockor, och brukar vanligtvis knalla runt med en Omega Seamaster De ville från -63. Men när jag rotade runt bland grejorna igår kom jag ihåg denna. Jag köpte den och några diverse för ett tag sedan och jag tyckte den såg vild ut men fungerade icke. Balansen var skadad, men under vidare grävande hittade jag ett vrak med en lämplig balans och nu knallar den strålande :). Hittade även ett band i min smak och jag tror den blir lite av en 20140715_111319.jpg sommarfavorit. Jag känner att jag vill delge er en bild på denna gröna sak.

LongCon, Aquaracer2, Kettil och 4 andra gillar detta.
  2. Kettil

Kettil Biskop

Ja, det där var verkligen 100% 70-tal :)

Välkommen!

Ragge gillar detta.
  3. Ragge
    Trådstartare

Ragge Stadsbo

Tack! Hade en rejäl portion flyt den kvällen. Hittade lämplig balans, blåste av verket, en droppe olja och plockade ihop för provkörning rakt av. Drar sig mindre än 30 sekunder/dygn. :)

Kettil gillar detta.
  4. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Fräck! :)

Ragge gillar detta.
  5. Jonte73

Jonte73 Friends of KS

Kung :)

Ragge gillar detta.