• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lek med Tissot!

Viken combo är snyggast?


  • Totala väljare
    20
Har sedan länge en Tissot Visodate Automatic Seastar PR516 (jevla namn) med svart urtavla, som jag älskar!

Har efter införskaffandet av denna köpt på mig två (en trasig och en halvfungerande) Tissot till från tidsperioden, och alla är Visodate (datum) och med lika stora urtavlor, så jag tänkte att jag gör ett byte av hela urverket med tavla för att se hur det skulle kunna se ut om jag bytte!

Resultatet ser ni nedan, vilket är bäst tycker ni? Rösta ovan! (så kanske jag byter "permanent" ;) )

IMG_2612.JPG IMG_2613.JPG

IMG_2616.JPG
IMG_2615.JPG
IMG_2614.JPG
 

Bilagor

  • IMG_2616.JPG
    IMG_2616.JPG
    272.6 KB · Visningar: 100
  • IMG_2615.JPG
    IMG_2615.JPG
    233.8 KB · Visningar: 102
  • IMG_2614.JPG
    IMG_2614.JPG
    199.5 KB · Visningar: 102

rogart-63

Patek
Ettan är snyggast följt av tvåan .Vad sitter det för verk i dessa ? Har en svart Tissot tavla liggande . Till 784 verk tror jag . EDIT det var till en Seastar
 
Svart vinner för mig med, i synnerhet på racingbandet. Med annat band skulle möjligen 2:an kunna vara med och tävla...
Härlig klocka för övrigt!
 
Topp