Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Lemania hjälp

Diskussion i 'Vintage' startad av Mattias L, 9 januari 2016.

1. Mattias L
    Trådstartare

Mattias L Torpare

Hej,
    Har en klocka som min farfar har haft en gång i tiden. Jag är själv riktigt dålig vad gäller klockor men vet att Lemania - klockor brukar vara intressanta. Står ingenstans på klockan gällande modell eller liknande, är det någon av er som kanske kan hjälpa mig med detta? Även om ni har intressant information gällande dessa klockor.
    20151231_105012.jpg

Mvh
    Mattias

eriksson850, Martin Lovasz och Pictor gillar detta.
  2. North

North Stadsbo

Från:
    ストックホルム

Bifogade filer:

• image.png
      image.png
      Filstorlek:
      323,5 KB
      Visningar:
      51
  3. Mattias L
    Trådstartare

Mattias L Torpare

Tack, riktigt fina klockor.

4. North

North Stadsbo

Från:
    ストックホルム
    Bilden jag bifogade är din klocka, mer eller mindre

5. Martin Lovasz

Martin Lovasz Borgare

Från:
    Göteborg
    Din klocka är från tidigt till mitten av 50-talet. Lemania var ett finare märke här i Sverige så de satte oftast in det bästa de hade så mest troligt är att det sitter ett Lemania 3000 urverk i din klocka.

Rozzy gillar detta.