Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Lemania

Diskussion i 'Diskussion' startad av Fabian, 25 januari 2013.

1. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    Sällan man ser dessa klockor här på formuet. Någon mer än jag som är förtjusta i dem?

2. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Mycket läckra dom där!

3. Johan M

Johan M Borgare

Japp, jag är mycket förtjust i dem, särskilt deras kronografer och armbandsur med zontavla. Tyvärr äger jag ingen Lemania själv men polaren har en ytterst möglig Lemania med grönmöglig zontavla. Hur snygg som helst på NATO!

Jag är förvånad över att man inte ser fler Lemania på de olika forumen. Deras urverk har väl ändå ganska gott rykte? Jag får nöja mig med att favvoklockan har lemaniabaserat urverk.

4. Johan M

Johan M Borgare

Finns en del i vintagedelen ...

5. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    Hmm kan stämma... Det är kanske bara är jag som är sann är emot den fliken och egentligen vill slå ihop diskussion och vintage till en enda stor flik! Postar eller kollar aldrig i vintage-fliken trots att jag bara handlar och intresserar mig för vintage.

6. Janne b

Janne b Torpare

Men varför misshandlar du klockan genom att sätta på en smaklös skidrem som armband, även om man benämt den NATO :?
    Bifogar en bild på en gammal damklocka som tillhört en mormor till min fru. Klockan är liten och i guld, tycker du jag skall leta efter någon kängskorem från en NATO känga som passar :D
    JB

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      542,1 KB
      Visningar:
      188
  7. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från: