• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Less is more...

Lunkan

Cartier
I det här fallet mindre urtavla :)

F04079E9-E3BC-44AA-A5CB-D50EC83A8B13-2381-0000027EAA01C8D3_zps01e6623c.jpg


082B9587-9920-43DB-AB78-6E1EE7398776-2381-0000027F1494FE61_zps722b5e44.jpg
 

Lunkan

Cartier
Jag och Bumblen kom inte riktigt överens och jag fick tillbaka mina cravings för denna. Lite lustigt att det var precis denna modell som fick mig att intressera mig för Hublot Big Bang.

Bedöm själva:
 

David

Bödeln
Oavsett vad jag tycker om Hublot generellt måste jag erkänna att den där är riktigt, riktigt trevlig!
 

Lunkan

Cartier
Jag gillar som sagt modellen och som vissa av er vet är jag en sucker för blandade material. Denna är helt i tungsten med inslag av svart keramik. Denna modell är limiterad till 999 st och är den som skyltas med i filmen som jag nämner ovan. Jag gillarn som attan och det är svårt att hålla borta ögonen från urtavlan. Man hittar hela tiden nya detaljer i maskineriet bakom lagren i urtavlan.

Jag är helnöjd! :)
 

Rey

Rolex
Grattis till en riktigt fet klocka! Som Hublot fan blir man ju alltid glad när någon på forumet införskaffar en! ;) Jag har två nära vänner som har två liknande aerobang men i andra limited editions! Om de blir fina på bild så är de ju 1000x fetare i verkligheten! Kör hårt!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Kanske inte skulle köpt en själv men blir på något sätt glad att ngn vågar kliva ur Rolexträsket. Stort grattis!
 

10past10

Omega
Jäkla märklig film!
Grejen är ju att få se hur allt rör sig i verket (antar jag), så gör dom en fim med stilbilder.

Ps. En Wally 118 skulle nog komplitera den klockan ganska bra.
 
Topp