• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Let´s kill some time...

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Borde gå att hitta för 50k.

Jaeger-LeCoultre Memovox Tribute to Deep Sea, ref: 202.84.70
Motivering: Plexi, mekaniskt alarm, vridring, 100 m, ikon, under radarn, hårt utseende med vacker design, mm., mm... Grymmast helt enkelt!

 
C

Crowolf

Guest
Man kan vara stilren utan att vara tråkig så därför föreslår jag en Grand Seiko SBGA031 (Bild lånad av Molle, som för övrigt har grymmaste Seiko-samlingen i Sverige! Hojta till om jag ska ta bort bildlänken)

sbga031nato_2.jpg
Grym kvalité men flyger fortfarande under radarn :)

För fler coola bilder checka in molles sida: http://mollewatch.webgain.se/information/photoalbum.xhtm?webgainGroupId=12336#

Lutar mot samma....eller 5513 i superskick:)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Velar lite mellan nåt sexigt från JLC typ en master compressor diving GMT eller kanske till och med chronon som går att hitta för omkring 50 rök om man har is i magen och tur som en enögd. Möjlig är också deep sea-tibuten ovan men då behövs nog än mer tur. Fast är det något att bära varje dag i tio år eller är det en trist men praktisk keramiksub som gäller??
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Inte helt oväntat skulle de flesta satsat på en Rolex Sub... Lite överraskande att ingen nämnt SM300, som i mitt tycke är en av de snyggaste dykarna all time, trots att man skulle få en del pengar över att lägga på annat. Men helt ärligt skulle det nog i slutändan bli en rolex sub för mig med om jag nu ändå hade 50k att spendera.

Återkommer strax med vem som vann natot!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Efter en i lotteriinspektionens ögon förkastlig lottdragning (min fru fick gissa ett tal mellan 1-34) vann författaren av inlägg nr 4 Natot dvs Vnagenius !!!

Grattis! PM adressen så kommer bandet på posten!

Tack till er andra för era åsikter, keep em coming!
 

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Efter en i lotteriinspektionens ögon förkastlig lottdragning (min fru fick gissa ett tal mellan 1-34) vann författaren av inlägg nr 4 Natot dvs Vnagenius !!!

Grattis! PM adressen så kommer bandet på posten!

Tack till er andra för era åsikter, keep em coming!

Satan va gött! Vilken känsla att bara rulla in så där löst och ledigt och dra hem hela tombolan :)
Din fru förtjänar en stor eloge, köp ett fång rosor från mig!

Tack och bock :cigar:
 
Topp