Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Letar efter ett Strap till min Panerai..

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 26 december 2012.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Har för mig att jag sett ett läderstrap som ser ut ungefär som det vanliga Paneraigummit. Utan texten dock. Någon annan som sett detta eller har jag sniffat för mycket virre? Kom gärna med lite söktips, behöver inte vara "the real deal" och är det någon som har något liknande i lådan som ni vill bli av med så hojta gärna till..
    God fortsättning!

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
  3. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Exactomundo! Ngt liknande vill jag ha tag i :)

4. danne10

danne10 Stadsbo

Från:
    Stockholm
    det kallas "the tunnelstrap" och brukar finnas på Paneristi, kika på deras accessory market, du borde kunna hitta både OEM och 3e part..

// Danne

5. Det sitter på PAM233 som standard, personligen så tycker jag det blir liite tunnt...

6. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

master.. Är det så mycket tunnare än gummit?

7. Det känns så iallafall när jag testat 233an men jag kan ha fel....

8. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
Mårtenssons ur Brookfield