• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Letar efter vintagesäljare

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Är på jakt efter en schysst vintage-dinka men vet inte riktigt var jag ska leta :( har hyfsad koll på sidor som säljer nya grejer men enda vintage-sajten jag vet är www.coolvintagewatches.com

Har ni någon trevlig sida eller återförsäljare att rekommendera?
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Prova att lägga ut en köpes-annons. Många samlare har klockor de kan tänka sig att skiljas ifrån men som de inte aktivt annonserar ut.
 

DrDre

Patek
Om du är intresserad av vintage så skulle jag föreslå kommande Kaplans kvalitetsauktion. Det finns rätt mycket skoj vintage där.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Davvan skrev:
masterkiller skrev:
theargonaut skrev:


Faan vilka dinkor, är imponerad, underligt att ingen har nämnt det tidigare...

Sluta lalla på dina pundarsiter nu Master. Arne som kör Mackmakeriet är 100% solid...har både köpt av och sålt till honom...Han har alltid gottis hemma. Bomier knep sin BP FF av honom om jag minns rätt.......

Fast han svarar tydligen inte på mail...har två polare som mailat honom om klockor (inget konstigt) men inte fått svar överhuvudtaget.
 
Topp