• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Letar klocka med grön urtavla

alun

Omega
2-Faktor
Tjena
Letar efter någon cool dinka med grön urtavla till grabben då det är hans favorit färg. Han har ganska spinkiga armar ännu :) så max 40mm.
Quartz eller mekanisk spelar ingen roll för honom men lite mer för mig.. Så mekanisk är att föredra. Budget 2-3k.

Några förslag?
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Tjena
Letar efter någon cool dinka med grön urtavla till grabben då det är hans favorit färg. Han har ganska spinkiga armar ännu :) så max 40mm.
Quartz eller mekanisk spelar ingen roll för honom men lite mer för mig.. Så mekanisk är att föredra. Budget 2-3k.

Några förslag?
Seiko alpinist?
819339051_6_1000x700.jpg
 

Jimpa

Panerai
Screenshot_20160930-213617.png
har ingen info om pris på denna, men den var oxå ball :happyhappy: kul att grabben ska få en riktig klocka , lycka till med jakten. Uppdatera gärna vad det blev . mvh

Edit. Redan tips på denna .
 

Lithium

Cartier
Precidrive, lite dyrare iof men men :)
IMG_0834.JPG

Lite dyrare, lite bättre...
Men just denna modell har jag lite svårt för. Det är något som ser skevt ut. Kan vara index som sitter för långt ut. Jämför med automataren som jag har själv och den känns mer välbalanserad. Finns tyvärr inte som grön och är för stor för TS. Annars klockren.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Lite dyrare, lite bättre...
Men just denna modell har jag lite svårt för. Det är något som ser skevt ut. Kan vara index som sitter för långt ut. Jämför med automataren som jag har själv och den känns mer välbalanserad. Finns tyvärr inte som grön och är för stor för TS. Annars klockren.

Smaken är som baken, gillar nog denna mer än automaten :rolleyes:
 
Topp