Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Letar slitet läderband till min Speedy

Diskussion i 'Diskussion' startad av Turbotom, 28 juli 2015.

1. Turbotom
    Trådstartare

Turbotom Bonde

Hittade ett kanonfint band på www.vintagestraps.it, mailade för några månader sedan och frågade några korta frågor utan att ha fått svar. Mailade igen i helgen då det inte gick att lägga bandet i "varukorgen" på deras hemsida, men fortfarande inget svar. Så därför undrar jag om ni har några bra tips på liknande band? Ljust och slitet.

Icaras gillar detta.
  2. Matts

Matts Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tipset blir väl som vanligt Cheepo finns här på forumet men det finns flera här på forumet som knåpar ihop sina egna band. Såg inte alldeles avancerat ut så gäller väl bara att hitta rätt läderbit.

Kolla hemfixtrådarna

nissehult och Erik1 gillar detta.
  3. Turbotom
    Trådstartare

Turbotom Bonde

Egenknåpat går bort tyvärr då jag har annat att stå i! : ) Ska kolla in Cheepo!

4. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
  5. Matts

Matts Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag har ett egenknåpat racingband snarlikt (mer hål i) det du länkade till i slitet ljust läder. Är på landet nu men kan langa över lite bilder i början av nästa vecka om du vill, dra ett PM isf.

6. Point Blank

Point Blank Stadsbo

Från:
    Hufvudstaden
    Bulang & Sons har riktigt snygga läderband med patinering. Beställde själv ett nyligen men har inte fått hem det än. De har 20% rabatt just nu.
    https://bulangandsons.com/

7. Turbotom
    Trådstartare

Turbotom Bonde

bild (3).JPG Till slut gick det att beställa från Vintagestraps.it. Semester + väntetid + frakt tog ca 2 månader, men det var nog värt väntan tror jag! :)

nöt, Empa, Icaras och 1 annan gillar detta.
  8. nöt

nöt Biskop

Det tycker jag att det var :)

Mårtenssons ur Brookfield