• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Letar slitet läderband till min Speedy

Turbotom

Omega
Hittade ett kanonfint band på www.vintagestraps.it, mailade för några månader sedan och frågade några korta frågor utan att ha fått svar. Mailade igen i helgen då det inte gick att lägga bandet i "varukorgen" på deras hemsida, men fortfarande inget svar. Så därför undrar jag om ni har några bra tips på liknande band? Ljust och slitet.

IMG_1312-510x600.jpg

34_IMG_6506.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tipset blir väl som vanligt Cheepo finns här på forumet men det finns flera här på forumet som knåpar ihop sina egna band. Såg inte alldeles avancerat ut så gäller väl bara att hitta rätt läderbit.

Kolla hemfixtrådarna
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag har ett egenknåpat racingband snarlikt (mer hål i) det du länkade till i slitet ljust läder. Är på landet nu men kan langa över lite bilder i början av nästa vecka om du vill, dra ett PM isf.
 
Topp