• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Let's get down tonight, ett oerhört halvhjärtat försök till film på min Patek

Obeedoobe

Friends of KS
Jag får lite Roy Andersson vibbar. Har märkt att man blir sjukt stressad av långa filmfrekvenser utan klipp, jävla MTV! Jobba med fler vinklar, snabba klipp och feta övergångar. Sist men inte minst: riktigt fet klocka och mysig låt:).
Fler videos!

Mvh
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jag får lite Roy Andersson vibbar. Har märkt att man blir sjukt stressad av långa filmfrekvenser utan klipp, jävla MTV! Jobba med fler vinklar, snabba klipp och feta övergångar. Sist men inte minst: riktigt fet klocka och mysig låt:).
Fler videos!

Mvh

Kan göra en video-review vad det lider, krävs mer än 5 minuter då bara
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Är den verkligen äkta den där?...;-)

ImageUploadedByTapatalk1422296116.519030.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag kunde ju inte låta bli efter era inlägg;-)
Du vet att jag sitter och dreglar av avundsjuka!!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Grym klocka!

Vet inte om jag gillar den, Marvin Gay eller strypmördarhandskarna bäst.

Kul med film!

Tack!

Marvin och jag går way back :)
Mördar vantarna fr Helly Hansen var enbart till för att dölja min deformerade tumme som hamnat i kläm.

Lite mer levande med film, ska dock lägga lite mer tid på det nästa gång
 

egbert

Panerai
Väntade bara på att få skymta en pumpflaska lotion och en låda kleenex i bakgrunden, men dem hade du dolt väl.

Läckert ur!
 

JayJay

Rolex
Roligt med nya grepp och köra video istället för bilder. Förefaller dock som ganska svårt att göra bra. Trevligt klipp med viss förbättringspotential inför utlovad videorecension. Tack för att du delar.
 
Topp