• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Leverans från Danmark.

easy rider

Brüno
2-Faktor
Hur lång tid är det rimligt att en leverans från Danmark ska ta? Den verkar inte ha kommit så långt sen i torsdags.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1360582603.031718.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1360582603.031718.jpg
    64.2 KB · Visningar: 688

calzone

Vacheron
Re: Leverans från Danmark.

Runt 4 dagar du borde få det närsomhelst nu, 400 Gram kärlek ? :D. Jobbigt att vänta ångest etc ? :p
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Re: Leverans från Danmark.

Har tagit emot paket från danmark för några veckor sedan, den där tracking-tjänsten laggade rätt mkt då. Stod att paketet knappt hade lämnat Danmark innan det dök upp på posten i Sthlm. Så det kanske inte är så illa som det verkar ;)
 
Re: Leverans från Danmark.

Oxå halvdansk. Man måste ta med i beräkningen att danskar inte är lika övertygade om effektivtet som svenskar.
Kom ihåg att deras valspråk ( översatt ): det är bättre, att träffa vid sidan om än att inte träffa alls.
 

jabla

Sarlacc
Re: Leverans från Danmark.

Zenith skrev:
Tydligen ska det ha kommit 18 mm snö som försvårat arbetet avsevärt.

Ser Danmark från mitt fönster och kan intyga att det är snö där också ;)
Lider med dig och känner precis igen känslan när man sitter och följer en trackingtjänst.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Mycket riktigt verkar trackingtjänsten strula. När jag kom hem idag vid 17.55 låg en avi på hallmattan. Problemet är att utlämningsstället stängde 18. STOR SORG. Måste vänta till 8.30 imorgon bitti.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Re: Leverans från Danmark.

easy rider skrev:
Mycket riktigt verkar trackingtjänsten strula. När jag kom hem idag vid 17.55 låg en avi på hallmattan. Problemet är att utlämningsstället stängde 18. STOR SORG. Måste vänta till 8.30 imorgon bitti.

Haha jag lider med dig! Har hänt mig med...
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Leverans från Danmark.

easy rider skrev:
Mycket riktigt verkar trackingtjänsten strula. När jag kom hem idag vid 17.55 låg en avi på hallmattan. Problemet är att utlämningsstället stängde 18. STOR SORG. Måste vänta till 8.30 imorgon bitti.

Haha fyfan!!! :mrgreen:
 

calzone

Vacheron
Re: Leverans från Danmark.

easy rider skrev:
Mycket riktigt verkar trackingtjänsten strula. När jag kom hem idag vid 17.55 låg en avi på hallmattan. Problemet är att utlämningsstället stängde 18. STOR SORG. Måste vänta till 8.30 imorgon bitti.


Lider med dig, Men det som väntar på nått gott väntar alldrig förlänge :D. Ska bli gött å se vad för Godis du tjackat !
 

finnirgens

Panerai
Re: Leverans från Danmark.

easy rider skrev:
Mycket riktigt verkar trackingtjänsten strula. När jag kom hem idag vid 17.55 låg en avi på hallmattan. Problemet är att utlämningsstället stängde 18. STOR SORG. Måste vänta till 8.30 imorgon bitti.
Aj aj, sup till och ta ledigt imorgon!
 

Rille

Rolex
Re: Leverans från Danmark.

Kul med fler smygdanskar:)

easy rider jag lider med dig.. klockan bara ligger där och väntar på att bli använd!!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
easy rider skrev:
Mycket riktigt verkar trackingtjänsten strula. När jag kom hem idag vid 17.55 låg en avi på hallmattan. Problemet är att utlämningsstället stängde 18. STOR SORG. Måste vänta till 8.30 imorgon bitti.

He he, som sagt... Mindre Carlsberg och mer tracking uppdates vore kanske på plats för danska posten
 
Topp