Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Leverans på posten, klocklåda från Diplomat.

Diskussion i 'Diskussion' startad av Kim Jakobsson, 7 augusti 2013.

1. Kim Jakobsson
    Trådstartare

Kim Jakobsson Torpare

Tycker att det varit ganska klurigt att hitta snygga klocklådor här i Sverige. Antigen är de för stora och otympliga eller så är de av kvalité lite sämre.

Men efter lite sökande på diverse forum så hittade jag denna Diplomat-låda på Amazon för cirka 50 dollar. Den är gjord av kolfiber och rymmer sex klockor. Byggkvalitén är suverän och kuddarna känns rejäla. Det negativa är att nyckeln känns lite B och det är svårt att få in den i låset emellanåt.

Men jag är nöjd hur som helst. Beställde den i lördags natt och fick hem den tidigt imorse. Amazon är alltid snabba.

Min samling är så klart ett mindre skämt i dagsläget, men får påfyllning i den nya asken redan på fredag med en SKX009 och en Tissot Visodate, om posten vill så väl.

Anyways, om någon är i behov av en fin klocklåda med bra kvalité så rekommenderar jag verkligen tillverkaren Diplomat!

daviden gillar detta.
  2. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    Inga skämt i den lådan enligt mig! Grattis!

Mr.Sund gillar detta.
  3. Barda

Barda Friends of KS

Ett kap för den slanten.

4. Chun76

Chun76 Torpare

Riktigt fin!

5. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Kanske skulle ligga under recensioner. Trevlig låda.

6. Kim Jakobsson
    Trådstartare

Kim Jakobsson Torpare

Oh okej, var lite osäker på vart jag skulle lägga upp den.

Tack så mycket! Jag är helnöjd :).

7. Bolio

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Den såg riktigt trevlig ut ska absolut göra en sökning på det märket. Tack för tipset.

Mårtenssons ur Brookfield