• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lika barn leka bäst.. massa bilder i den dalande solen

Chrisse

Patek
2-Faktor

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Yeeeees. Grymt goa bilder!
Edit: Måste säga att hubben var mer lättavlästi IRL än jag trodde den skulle vara.
 

Sond

Patek
Jag gillar ditt sätt att fotografera. Motiv och vinkel ser ut som mobilkamera men resultatet som systemkamera. Hur är det? Efterbehandlar du? Ser ut så men känns inte så med tanke på tidsåtgången.

Hubben är riktigt fin!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jag gillar ditt sätt att fotografera. Motiv och vinkel ser ut som mobilkamera men resultatet som systemkamera. Hur är det? Efterbehandlar du? Ser ut så men känns inte så med tanke på tidsåtgången.

Hubben är riktigt fin!

Aldrig efterbehandling.

Vinkel, ljus och objektet får stå för kompositionen.

(Anv spegellös systemkamera från Sony's Nex-serie)
 

Urkul

Cartier
Vaknade upp en morgon och känslorna va slut, impulshandlade och har ångrat mig ända sedan dess... hoppas kunna köpa en ny en dag
Du får skapa en tråd där tidigare ägda klockor visas upp av nuvarande ägare ;) (om det inte redan finns :confused:)
Här är en av dem som mår bra :)
20151106_190022.jpg
 
Topp