• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Liknande klockor med detta utseende? Tips

Dalbad

Breitling
Hej

Kom hem från Las Palmas häromdagen och under min vistelse hittade jag en klocka med en enkel och snygg design. Vågade inte köpa den då jag inte hade någon aning hur hög kvalité det va på klockan. Vet någon här på forumet någon liknande klocka med liknande design?

Tack på förhand

aLTmfH.png
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Breitling superocean? Saknar kronograf dock, fast klockan på din bild ser inte ens ut att ha knappar till kronografen, alltså påmålad "dekoration" :D

breitling_superocean.jpg
 
Tänker spontant på Chopard och Mille Miglia-serien, finns lite olika varianter där eftersom serien varit i produktion ganska länge. Ganska få ur MM-serien kommer på länk dock (om det är viktigt för dig). Sedan har väl Porsche Design liknande modeller.
Bilder lånade från webben:

168920-3001_main.jpg


Chronobig2.jpg
 

adress

Friends of KS
Hej

Kom hem från Las Palmas häromdagen och under min vistelse hittade jag en klocka med en enkel och snygg design. Vågade inte köpa den då jag inte hade någon aning hur hög kvalité det va på klockan. Vet någon här på forumet någon liknande klocka med liknande design?

Tack på förhand

aLTmfH.png
[/quote

Var glad att du inte köpte den. Fejkade funktioner. Finns bara på urtavlan. Säljs mycket sådant på Blocket och Tradera. På kanarieholmarna - som gammal frihamn - säljs mycket skräp i
" klockbutikerna". Jobbade där ett par år som reseledare - såg många drabbade.
 
Topp