• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lilleman är redan en Seikofan!

Ministern

Founder
2-Faktor
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    783.9 KB · Visningar: 528

calzone

Vacheron
Mysig bild :D, Dock tror jag att pappa medvetet ger honom en "seiko" att leka med istället för en rolex i helguld etc :p
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Ska börjas i tid.

Kontrar med denna, några år gammal nu, behövde köpslå med russin innan jag fick tillbaks denna
 
Det skall böjas i tid, det som krokigt skall bli :D

Fina barn. Mina är vuxna så där lär det bli svårare att indoktrinera. Men jag har å andra sidan en femårig dotterdotter som jag skall köpa en Hello Kitty klocka till, tänkte jag. Tror att det är rätt infallsvinkel när det gäller henne.
Kitty vid fem, Rolle vid arton....
 

max

Dancing Queen
Föööörsök inte slingra dig, du vet att pateken inte är din i längden!
Underbar bild!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Spencer går igenom en långsam Seikofiering :) givetvis är kortet på hans gulliga son med en Seikodykare i handen (och munnen) bara ett desperat sätt att försöka mörka den riktiga sanningen :lol:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
80talisten skrev:
Spencer går igenom en långsam Seikofiering :) givetvis är kortet på hans gulliga son med en Seikodykare i handen (och munnen) bara ett desperat sätt att försöka mörka den riktiga sanningen :lol:


Tror du har missat en sak, jag gillar Seiko, dock inte alla Seiko. En dykare på gummi är vrålcool. Tycker även Molles GMT GS är fin. I min värld är dock inte Seiko dyra..
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Spencer går igenom en långsam Seikofiering :) givetvis är kortet på hans gulliga son med en Seikodykare i handen (och munnen) bara ett desperat sätt att försöka mörka den riktiga sanningen :lol:


Tror du har missat en sak, jag gillar Seiko, dock inte alla Seiko. En dykare på gummi är vrålcool. Tycker även Molles GMT GS är fin. I min värld är dock inte Seiko dyra..
Jober får se till att putta på gummit på sin MM300, faktum är att min MM300 aldrig varit i närheten av det medföljande MM-gummit... :oops:
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Bedårade barn av sin tid, lämplig inkörsklocka det där...saliv- och tuggtålig...härligt, Spence!
 
Topp