• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limpas

Jag har köpt en Seiko av Limpas. Han genomförde affären på ett absolut strålande sätt! Jag är mycket nöjd och jag kan verkligen varmt rekommendera Limpas.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Sålde en Omega Seamaster GMT till Linus. Fick betalt via Swish. Kommunikationen var strålande och affären skedde F2F (på Ica Maxi av alla ställen). En riktig hyvens kille som jag gärna gör fler affärer med :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Sålde en Seiko Orange Monster till Limpas och allt gick supersmidigt. Blev en snabb affär F2F utanför Gallerian i Kista på morgonen innan båda skulle till jobbet, inga konstigheter. Supertrevlig och 100% goodguy!
 

Burgundy

Omega
2-Faktor
Har köpt en Sinn av @Limpas, vilket gick mycket smidigt med träff F2F. Allt fungerade utmärkt och mycket trevligt. Kan verkligen rekommendera honom, goodguy!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde Lifestyle till @Limpas. Snabb betalning, trevlig kontakt. En snabb och smidig affär med en pålitlig köpare. Rekommenderas, 100%GG!
 
Topp