• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lindberg & Sons - For highest demand!

morrism

Audemars
Såg detta märke på members.com där de rear ut sina klockor med hela 65%....
Ganska underhållande när små kinesklockor slår på stora trumman!

T.ex. Följande:

Time is life!
People's lives will take place over time. Historical events, personal experiences, or profane appointment in the afternoon take place here - the time is the anchor point of our memories. The needs of life but also require accurate timekeeping. Lindberg & Sons watches stand for this!

Någon som vill tolka vad ett profane appointment är? Att ha ett snuskigt möte på eftermiddagen är precis vad Lindberg & Sons står för tydligen!

Andra roligheter:

The case is tested for compressive strength, you can open the cover yourself and leave all servicing to a watchmaker to fix

http://lindberg-sons.de/
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Om jag köper en sån får jag alltså ligga (snuskigt dessutom) på eftermiddagarna ?
Ärligt talat förstår jag inte vad ni gnäller om.
Världens bästa klocka - ju?
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
En "ligga" komplikation, men bara på eftermiddagar är det någon Kinesisk motsvarighet till månfas?? Kommer det en förmiddagsvariant eller kanske tom en duo på Basel?
 
Topp