• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Linde Werdelin SpidoSpeed..

B1884

Audemars
2-Faktor
Detta är ett helt outforskat märke för min del.
Jag tycker att de har en härlig och modern design... Vilket prisintervall ligger deras klockor på (antar ganska högt)?

Jag har hittils bara sett bilder på kronografer, gör dom även mer enkla modeller också?

Tycker att det känns lite som en blandning mellan AP och Hublot... :)
 

maxmol

Panerai
SPIDOLITE II TITANIUM BLUE och TECH GREEN. De är helt klart snyggast. Fast då är jag partisk till orange och blått.
 

Charles_

Rolex
Detta är ett helt outforskat märke för min del.
Jag tycker att de har en härlig och modern design... Vilket prisintervall ligger deras klockor på (antar ganska högt)?

Jag har hittils bara sett bilder på kronografer, gör dom även mer enkla modeller också?

Tycker att det känns lite som en blandning mellan AP och Hublot... :)

De kränger klockor på sin hemsida (www.lindewerdelin.com) och där står alla priser.
 

carlanton

Audemars
Det här är coolt som fan:

Linde+Werdelin1.jpg
 

Icaras

Rolex
Har aldrig hört talas om dessa förr.
Spidospeed Black DLC såg riktigt grym ut! En blandning av AP och hublot?
edama6ut.jpg
 

cab

Audemars
2-Faktor
SpidoSpeed i stål är riktigt fin och min favorit, rosè funkar också :) Tycker dock hela Oktopus serien ser ut som en påse skit..
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Sportig klocka som jag gärna skulle klämma på. Duger de åt Jon Olsson i backen duger de gott åt mig med :)

Känns den lika rejäl som den ser ut att vara?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Tycker LW gör rätt cool klockor. Synd att de är så satans dyra :shifty:

Någon som har tips på liknande design och känsla i spannet 20,000-40,000?
 

Mr.Chang

Audemars
Ärligt talad så är själva boetten en bakterie samlare i sin utformning.Så va då, sitta med tand petare och rensa dagens skörd av smuts? Sorry, för de pengarna tar jag nåt annat!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Tycker att LW är spännande i sina vågade designrörelser, men ... det tilltalar mig inte tillräckligt. En nätverksstruktur (boetten) är "science" inom flera branscher, men det är inte "tool" för ett armbandsur, tycker jag.

Det LW har provat på bra är för övrigt sin digitala modul, men jag undrar om den alls har sålt något.

Tycker också att det känns lite desperat att låna ut klockor mot pant, även om det förmodligen tilltalar några.

Alltså: Bra att de vågar, men jag är fascinerad av att affären har hållit så länge som den har...

mvh A
 
Topp