• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Linvin & Co ?

egbert

Panerai
Är du expert inom rolex?
Kosher? Menar du att klockan är en replica? Tack för ditt svar, skippar i så fall att köpa den.
Undrar varför tradera tillåter dom att sälja falska rolex? Borde dom inte stänga ner deras konto?
Kollar man firman verkar dom seriösa ?? Har även ringt skatteverket och frågat, enligt skv innehar dom f-skatt och varit verksamma sen år -07.
www.solidinfo.se/foretag/l-o-co
www.solidinfo.se/foretag/linvin-o-co-ab[/quote]

Kosher betyder äkta i detta fall.
 

Daniel Kw

Breitling
Jag vill komma i kontakt med david från Linvin och company i malmö men ingen svarar när man ringer?
Någon som har deras mejl? Skickar annars mail till dom genom tradera.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
"Har försökt men ingen öppnar? Det finns ingen telefon och ingen portkod? Står "Endast Tidsbokning"
Skickat ett mail till dom via tradera...får se händer"

I min bok är det nog med anledningar, till att handla någon annanstans.......
 

Daniel Kw

Breitling
"Har försökt men ingen öppnar? Det finns ingen telefon och ingen portkod? Står "Endast Tidsbokning"
Skickat ett mail till dom via tradera...får se händer"

I min bok är det nog med anledningar, till att handla någon annanstans.......

Ställde samma fråga till dom....fick svar idag: P.g.a. säkerhet och rånrisk.
Dessutom kunde han inte hjälpa mig med cartiern, arbetar inte med cartier var hans svar....hänvisade till bergströms istället.
....dock trevligt svar :)
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Ställde samma fråga till dom....fick svar idag: P.g.a. säkerhet och rånrisk.


Hela Linvin historien låter fishy i min värld.
Dåliga på att svara på mail, svarar inte i telefon, öppnar inte på kontoret... Kul när man har handlat och behöver åter komma i kontakt med säljaren...
 

Anne Nilsson

Breitling
Ser oseriöst ut när det är särskrivningar och felstavningar så det heter duga.
"Silver färgad urtavla med strekindex"

Suck...

Vill bara kommentera vg hans omdöme på Tradera. Samtliga omdömen innehåller en beskrivning av vad det är för vara de köpt, typ Louis Vuitton väska den och den eller klockmärke den o den. De allra flesta(mig inkluderad) skriver aldrig vad det gäller i omdömena, bara hur nöjda de är med köpet osv. Här skriver SAMTLIGA vad det är de köpt..DET tycker jag är konstigt
 
Vill bara kommentera vg hans omdöme på Tradera. Samtliga omdömen innehåller en beskrivning av vad det är för vara de köpt, typ Louis Vuitton väska den och den eller klockmärke den o den. De allra flesta(mig inkluderad) skriver aldrig vad det gäller i omdömena, bara hur nöjda de är med köpet osv. Här skriver SAMTLIGA vad det är de köpt..DET tycker jag är konstigt


Jag har köpt en Louis Vuitton Alma väska från Linvin & Co. Bra service och fint paketerat med box, kvitto, intyg och allt. Jag var även i LV butiken här i Stockholm för att dubbelkoll äktheten...allt stämde bra och väskan var äkta.
 
Topp