Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Lite inspiration (ny klocka)

Diskussion i 'Diskussion' startad av break out, 28 februari 2016.

1. break out
    Trådstartare

break out Bonde

Från:
    Stockholm
    Jag har för avsikt att köpa en till klocka (ny eller beg har inte så stor betydelse). Jag har dock svårt att välja och eftersom det finns väldigt många märken och varianter har jag så klart inte sett alla. Därför behöver jag lite hjälp.

Det jag har funderat på är om det går att hitta en all round klocka. En som funkar till både kostymen och jeansen. En som jag själv tycker kvalar in till det är IWC Portofino Chronograf. Budget är tyvärr begränsad till 30 000. Skulle det dyka upp en som kostar någon krona mer så går väl det också.

Om den nya kompletterar de jag redan har så är väl det också bra. Nuvarande uppställning:
    image.jpeg
    image.jpeg image.jpeg
    image.jpeg
    image.jpeg Tacksam för lite hjälp.

theargonaut och Simpatico gillar detta.
  2. Subby

Subby Borgare

Från:
    Stockholm
    16570
    image.jpeg

jabla och break out gillar detta.
  3. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Plexi Tudor sub! Ligger väl en kul 76100 på köp & sälj.

jabla och break out gillar detta.
  4. Börja med att lägga några hundralappar på ett riktigt band till din SS, annars anmäler jag dig för mobbning mot finare klocka! :p

break out, Savagear114 och Oscaro gillar detta.
  5. break out
    Trådstartare

break out Bonde

Från:
    Stockholm
    Tack för tipsen! En 16570 har jag funderat på. En till dykare tror jag inte att det blir.

Jag har länken också men tycker att det är kul att testa lite olika. Med tanke på stundande anmälan så får jag sätta på länken igen.

mouqvist gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield