Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Lite klockor hos frisören idag...

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 25 september 2013.

1. ...idag var jag förbi och klippte mig hos min polare som har en frisörsalong idag på morgonen, han är väl vad man kan kalla 'lite' klockintresserad, har sedan länge en Rolex YM som han är kanonnöjd med, han har oxå haft lite olika Breitling osv genom åren, men idag hade han även med sig sitt nyinköp för att visa mig, han hade fått en Breitling av tjejen men bytt till en TH, jag brukar ju inte direkt hylla TH men har ju tidigare sagt att den som Wii säljer är ju tokgrym

http://www.klocksnack.se/threads/tag-heuer-grand-carrera-chronograph.10900/#post-217087

Men den polarn hade köpt var ännu grymmare måste jag säga, lite bilder...

FAAAAN vad grym den var, blev toksugen på en likadan själv, tavlan är helt underbar i brunt med ett fantastiskt lyster och fina detaljer, dressig men ändå sportig (som jag :D ) Påminner om Panerai lite faktiskt och det är ju aldrig fel..

Och en samlingbild med min ExpyII

Ekmikael, Målarn, jabla och 4 andra gillar detta.
  2. Kson

Kson Friends of KS

Snygga!!

3. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Tackar för reklamen och jag är redo att hålla med, den bruna och svarta urtavlan gör sig bättre, blir fina kontrast!

4. _jonte

_jonte Friends of KS

Är bandet präglat?

5. Den vita är inte fel heller...

6. Norrlänningen

Norrlänningen Präst

Satan vad Explorern ser stor ut. :eek:
    På ett bra sätt alltså. :)

7. Ricrob

Ricrob Friherre

Äkta alligator, tillverkat av Rios.

8. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Nej verkligen inte. Den vita känns mer bling och bärs väldigt stort.
    Den bruna som jag kikat på i butik känns mer nedtonad och det otroliga indexet och krono-tavlorna får mer fokus.

9. Skulle gärna ha den bruna!

10. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    K Ö P
    För att få in stålars kan du sälja din Sub billigt till mig ;)

Nerå, jag kan annars starkt rekommendera GCn. Det är en riktigt gedigen och rolig klocka, väldigt mycket fina detaljer som gör en riktigt bra helhet. Har många ggr ställt mig själv frågan varför jag säljer. Men ja, den sitter helt enkelt inte bra på min handled. Är lite för snabb, stor och sportig för resten av mig =P

11. Tyvär så verkar det som både Subben och Expyn får stanna och då blir det ingen ny klocka på ett tag tyvär...

Wii gillar detta.
  12. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Enligt mig absolut inget "tyvärr". Äsch, det finns en tid för allt =)

13. acce1999

acce1999 Friends of KS

Ja verkligen. Är det midsize YM??? Eller har jag tappat proportionerna helt?

A

14. par

par Friends of KS

Riktigt snygga slipningar

15. Det är den vanliga men ser liten ut brevid dom andra, kolla bilden när jag har den på armen

Mårtenssons ur Brookfield