• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite lätt OT! Fyndat Heuer! Eller inte?

seikoswede

Panerai
Var på loppis idag och fick med mig den här hem, en Heuer Trackmaster i absolut nyskick. Snodden är vit och ren och jag tror knappt den varit ute ur boxen?

Alla papper finns med inklusive manual, garanti stämplad i Norrköping 73 och Heuer stickyn.

Priset jag gav är det samma som står på boxen och det var ju helt klart prisvärt men jag blir glad om någon har mer info om själva modellen? Jag har dålig koll på stoppur men det är säker någon här som vet?

Sorry för taskiga ajfånbilder!

Vänligen

Jim

CA30AACD.jpg

357F651D.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Givet att du gillar stoppur så kan man nog säga att du gjort ett riktigt kap! Har en likadan själv. Som inte kostade 25 spänn. :)

Grattis!
 

seikoswede

Panerai
Tack Denke!

Jo visst tusan gillar jag stoppur men vet inte mycket om dem? Skall googla lite mer under aftonen så får vi se vad jag hittar.

Tack!

Jim
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Fyndat var ju en underdrift :p

Även om det blir krystat att hitta ett användningsområde så är den jäkligt ball!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Bra fynd!
bjuder 50:- så gör du 100% vinst :D
 

seikoswede

Panerai
Tack för alla svar! :D

Har inte lyckats hitta så mycket info om just den här modellen mer än att Heuer tydligen gjorde ett antal varianter under 70 och 80 talet.

Och till leben: Nice try Dude! :lol: Can´t blaim a man for trying!

Men du skall inte se bort ifrån att den kanske dyker upp på ett K&S nära dig snart! ;)

Jim
 
Topp