• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite Omega Seamaster Aqua Terra 15,000 Gauss-snusk

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nice!

Jag tyckte det där med magnetiskt säkra klockor var lite meningslöst tills jag satte mig i ett stridsfordon och min kamera helt dog. Här är en annan fining, dock en batteridriven sådan. -40 000Gauss
sbgx093_a.jpg
 

max

Dancing Queen
Finns den att köpa ännu? Nån som sett den live?
På bilder och i dendär filmen så måste jag säga att sekundvisaren ser förskräcklig ut och inte alls passar med resten av klockan, men det kanske är bättre i verkligheten?
Häftig klocka rent tekniskt dock!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
max skrev:
Finns den att köpa ännu? Nån som sett den live?
På bilder och i dendär filmen så måste jag säga att sekundvisaren ser förskräcklig ut och inte alls passar med resten av klockan, men det kanske är bättre i verkligheten?
Häftig klocka rent tekniskt dock!

Jag tycker tvärtom! Sekundvisaren e ball!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Skulle precis sägs att jag läste lite om den på Hodinkee, men detta var ju en film från dem så..:)

Vet inte vad jag tycker om sekundvisaren, är det medvetet för att hänga på Milgaussen? Hade man inte kunnat sticka ut med något annat?
 
V

Viggen

Guest
Nej, den sekundvisaren passar inte ihop med resten av klockan.
 
Topp