• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite Rolex porr

Kson

Patek
2-Faktor
a9OTd8r.jpg





:greedy:
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är en o samma lirare som äger alla klockor, följer honom på IG... Han som köpte ena Daytonan som gick för 1.1milj USD hos Christies för ett tag sedan...
 
Fina klockor, men bilen alltså... Inte för att dissa Ferrari, skulle inte säga nej om ekonomin tillät, men den där inredningen såg rätt "clownig" ut.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Fina klockor, men bilen alltså... Inte för att dissa Ferrari, skulle inte säga nej om ekonomin tillät, men den där inredningen såg rätt "clownig" ut.


Jag är ingen 'ferraristi' men Ferraris nisch har väl aldrig riktigt varit att vara hämmade och försiktiga. Jag kan hålla med om att det ser 'speciellt' ut på bild, men just eftersom det är en Ferrari så funkar det ändå på något sätt.

Speciellt när man kommer på plats bakom ratten på en Ferrari, och motorn mullrar igång, då är det ändå harmoni på något sätt...

Ferrari är, eller kanske har nu för tiden, väl lite av klockvärldens Hublot eller Linde Werdelin på nät sätt, dom satsar inte direkt på att följa någon slags konformaitet när det gäller design.
 
krämbulle skrev:
Jag är ingen 'ferraristi' men Ferraris nisch har väl aldrig riktigt varit att vara hämmade och försiktiga. Jag kan hålla med om att det ser 'speciellt' ut på bild, men just eftersom det är en Ferrari så funkar det ändå på något sätt.
Speciellt när man kommer på plats bakom ratten på en Ferrari, och motorn mullrar igång, då är det ändå harmoni på något sätt...
Ferrari är, eller kanske har nu för tiden, väl lite av klockvärldens Hublot eller Linde Werdelin på nät sätt, dom satsar inte direkt på att följa någon slags konformaitet när det gäller design.

Tror absolut att jag också skulle finna harmoni bakom ratten på en Ferrari oavsett färgvalet på inredningen, ha ha. Dock var det så att det inte det var något i bilden som inte lirade för mig, lite paradoxalt med så fina klockor och en fantastisk bil. Men som sagt, lite av ett i-lands problem. Jag får helt enkelt välja annan inredning när jag köper min första Ferrari :D
 
Topp