• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite småsnack om Seiko "Baby Tuna"

Syven

Panerai
2-Faktor
Har även jag haft en som får lämna.
Köpes in som årets badklocka förra året.
Rolig på sommaren och trevlig på Nato. Inte lika kul när hösten kom och långarmat...
Dock gav den mig ett sug efter en "riktig" tonfisk.
 

subarashi

Breitling
Har klämt på en "riktig" Tuna 300m quartzare.. Dem är super fina, men vill man ha kloss så är det baby tunan som gäller enligt mig!
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Är bara en grej som jag är kluven på och det är höjden,kmr man att tröttna tro?
Dock har nästan alltid T-shirt.
 

jonasoder

Breitling
IMG_0426.JPG
Jag gillar min skarpt, har nåt gummi som jag kör ibland men de vanligaste är att jag kör den med nato.

Här är en bild från en promenad i morse
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
IMG_1718.JPG
Varit och kortat länken nu,satan va den sitter gott den bärs verkligen mkt mkt mindre.
Länken är ju oerhört snygg med bortsatt och krominslag.
 

Ekiz

Breitling
Hej.
Är ny här och SRP637 har fått mig att verkling fastna för klockor problemet är väl att jag inte åker någon oc att de verkar vara lite dyra som första klocka nya iaf.
Finns det några begagnande liggande i någon vrå eller går det som slit och släng klocka kanske.

Med vänlig hälsning, Ekiz
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hej.
Är ny här och SRP637 har fått mig att verkling fastna för klockor problemet är väl att jag inte åker någon oc att de verkar vara lite dyra som första klocka nya iaf.
Finns det några begagnande liggande i någon vrå eller går det som slit och släng klocka kanske.

Med vänlig hälsning, Ekiz

Begagnat brukar gå hitta för ~1.5-2.2k, nya lite över två tusen (+ ev moms). Lägg in en wtb med din budget och se om det går att finna :)
 

Kanagawa

Omega
Baby tunan är en väldigt underskattad Seikodykare imho. Av aktiviteten i tråden att döma verkar jag dock relativt ensam av att se dess storhet (annat än diametern då).
Hoppas dock att någon mer kan visa upp sin! 😁
D6C5E2EC-F7E1-4C0A-AAB8-820197FA595E.jpeg
 
Topp