• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite sugen på något nytt och ovanligt..

Bu eller bä, vågar du gå utanför det vanliga konglomeratet?

  • Ja, underbar

    Röster: 34 25.6%
  • Nej, överdriven och vulgär

    Röster: 40 30.1%
  • Intetsägande

    Röster: 59 44.4%

  • Totala väljare
    133

ScubaKing

Audemars
Fantastiskt märke och fantastiska klockor. Kollat på dem i Italien. Skulle jag ha pengarna skulle jag inte tvekat alls.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Magkänslan kan bara du känna. Men mig gav den ingenting. "Intetsägande", svarade jag. Men man ska inte köpa klockor för att göra någon annan glad, då är man på fel spår. Kör om du känner suget!
 

SJ Smythe

Cartier
Glashütte har du ju annars som ett alternativ tycker jag :)

Sen har du den limiterade Zenithen som är riktigt smakfull. Zenithen och GO går med lätthet in under 100'.
upload_2016-10-12_1-21-6.png
upload_2016-10-12_1-21-23.png
upload_2016-10-12_1-21-36.png

Den där Zenithen var riktigt sval alltså. Började googla den och bygga upp att kanske kanske vore den ett tänkbart köp. "Limiterad till 25 st"... bwaaaah..
 

Rey

Rolex
Håller med flera övriga i tråden om att GO Seventies Chronograph är ett roligare val om man vill ha något udda men för ungefär samma peng ;)
 
Topp