• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite tankar om Patek Philippe Nautilus 5712-1A

Magiska bilder på en ännu bättre klocka...

Med såhär fina klockor känns det inte som att man någonsin "blir klar". Upptäcker ständigt nya vinklar, detaljer och sätt ljus ändrar klockan. Ibland roligare att kolla på sin klocka än sin mobil. Fastnade ett tag med bilderna...
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Klockperfektion skulle jag säga, otroligt fint urverk. Gillar verkligen microrotor, vad är det för fördelar med en jämte en vanlig?
 

Hiver

Breitling
Vidunderlig klocka, tack for bra recension. Jeg er stadig i tvivl om den ultimative Nautilus for mig - 5712 eller 5980. Herligt at du har fundet svaret for dig!

Vh Mads
 
Tack för en bra recensionen och fina bilder. En helt fantastisk klocka, kanske den mest kompletta klockan i mitt tycke. Definitivt en drömklocka! Grattis!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Mycket vackert och gediget ur. Det syns att varje detalj är en del i en skönhet. Vilket urverk! Jag gillar också att du använder den.
 

Linuss

Breitling
Fattade inte riktigt grejen med PP till en början, formerna tilltalade mig inte. Men nu sitter man här och dreglar.
Drömklocka!

Tack för en bra recension.
 

Uffe62

Breitling
Intressant att du valde mellan 5167 och 5712. För egen jämför jag 5167 med 5711:an.
Fast det är ju en sportgren i sig, att försöka finna en 5711:a till hyfsat pris...
Tacksam för profsig artikel :)
 
Topp